نوشته شده توسط : triptravel

هلند کشوری پرجمعیت است که نیمی از زمین های آن زیر سطح دریا قرار دارد. بسیاری از گردشگران فقط برای بازدید از آمستردام به هلند می آیند. اما هلند در خارج از پایتخت خود چیزهای زیادی برای بازدید دارد. این مناظر مسطح با کانال ها معمولا برای دوچرخه سواری در مراکز تاریخی شهر ، آسیاب های بادی کلاسیک و سایر نقاط گردشگری در سراسر کشور مناسب است. در غرب و شمال ، خط ساحلی طولانی با تپه های شنی و سواحل شنی زیبایی خاصی به این مکان ها داده است. در طول بهار ، باغ های گل به جاذبه های گردشگری بسیار جذابی در هلند تبدیل می شوند و منظره ای محصورکننده از رنگ های زنده نشان  می دهند. در ادامه در این مقاله با ما همراه شوید تا برخی از زیباترین جاذبه های گردشگری هلند را یک به یک به شما معرفی کنیم. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

موزه ریجکس

موزه ریجکس در آمستردام قرار دارد که بزرگترین و معتبرترین موزه هنر و تاریخ در هلند است. در این مجموعه نقاشی هایی از دوران طلایی هلند ، شامل آثار ورمیر و رامبراند وجود دارد. این موزه از سال 2013 مورد بازسازی کامل قرار دارد ، اما شاهکارهای مهم هنری همچنان در معرض دید عموم قرار داشته است.

 

پارک ملی هوگو ولوهه

پارک ملی هوگو ولوهه یکی از بزرگترین ذخایر طبیعی در هلند است که از مناطق گرم ، تپه های شنی و جنگل های سرسبز تشکیل شده است. موزه کرولر-مولر با مجموعه بزرگی از نقاشی های ونسان ون گوگ در داخل پارک واقع شده است. دوچرخه به صورت رایگان در دسترس بازدید کنندگان از است ، زیرا بیشتر مناطق با ماشین غیرقابل دسترس است.

 

باغ گل کنهوف

مجموعه باغ های کنهوف از بزرگترین باغ گل در جهان است و در واقع تبلیغی برای صنعت گل هلند است. تقریباً هفت میلیون پیاز گل سالانه در پارک کاشته می شود که نه تنها گل لاله ، بلکه سنبل ، گل نرگس و سایر گل های بهاری نیزدر این پارک به نمایش گذاشته می شود. کنهوف یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری هلند است.

 

کانال لیدن

لیدن به عنوان قدیمی ترین دانشگاه هلند ، محل تولد رامبراند و کانال های زیبای آن شناخته شده است. دو شاخه راین قدیم وارد لیدن در شرق می شوند و در مرکز شهر به یکدیگر وصل می شوند که شامل چندین کانال کوچکتر می شوند. مرکز قدیمی لیدن یکی از بزرگترین مراکز شهر از قرن هفدهم در هلند است که پس از آمستردام مهمترین منطقه در هلند است.

 

منطقه کیندردیک

بیش از 1.000 آسیاب بادی قدیمی هنوز در هلند وجود دارد. بیشترین تعداد این آسیاب های بادی را می توان در نزدیکی روستای کیندردیک به معنی ("حوضچه کودکان") یافت. این 19 آسیاب بادی در حدود سال 1740 ساخته شده است.

 

کانال آمستردام

آمستردام ساخت کانالهای معروف خود را در قرن هفدهم و در دوران طلایی هلند آغاز کرد. سه کانال اصلی ، هرنگراخت ، پرینسگراخت و کیزرسپراخت کمربندهای متحدالمرکز در اطراف شهر تشکیل می دهند که به کمربند کانال معروف است. امروزه بیش از 100 کیلومتر کانال (60 مایل) و 1500 پل بر روی این کانال ها وجود دارد. در کنار کانالهای اصلی 1550 ساختمان تاریخی و قدیمی قرار دارد.

 

جزایر غربی فریزی

جزایر غربی فریزی یا (Waddeneilanden) به زبان هلندی به معنای زنجیره ای از جزایر دریای شمال در سواحل هلند است. آنها در شرق بیشتر به عنوان جزایر فریزی شرقی آلمان شناخته می شوند. این جزایر دریای شمال را از دریای کم عمق وادن جدا می کنند که دارای زمین های با گل و لای وسیع و جزر و مدهای فراوان هستند. با نظارت راهنمایان دارای مجوز ، می توانید جزر و مدهای این جزیره را تماشا کنید. در جزایر دوچرخه سواری مطلوب ترین وسیله برای حمل و نقل است.

 

ماستریخت وریفتوف

 

وریفتوف شناخته شده ترین میدان شهر در ماستریخت است ، شهری در  قسمت جنوبی کشور هلند. این میدان شامل کلیسای بزرگ سن سرویتوس و کلیسای جامع سنت جان است. در این شهر به طور منظم جشنواره های بزرگی را در فصول مختلف سال از جمله جشنواره های پاییز و زمستان برگزار می شود.

 

 جاذبه های گردشگری برتر در هلند





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: