نوشته شده توسط : triptravel

رفتن به سفرمی تواند یکی از لذت بخش ترین تفریح ها محسوب شود.اما شاید ما به دلیل مساةل مالی شاید سفررا کنسل کرده و یا آن را به زمان دیگری موکول کنیم. در این شرایط ما برای کاهش هزینه ها می توانیم سفر داخلی را انتخاب کنیم. حقیقت این است که در ایران با کمترین هزینه می‌توان به سفرهای داخلی رفت. در این مواقع ما می توانیم با تهیه بلیط هواپیما داخلی با کمترین قیمت و رزرو هتل مناسب با قیمت مقرون به صرفه سفری کم هزینه را برنامه ریزی کرده و خاطرات به یاد ماندنی برای خود رقم زنیم.

 

بلیط هواپیمای داخلی سفیران

 

سفیران این امکان را فراهم آورده تا شما مسافر گرامی بتوانید به آسانی و به صورت آنلاین بلیط هواپیما داخلی خود را تهیه نمایید. در سامانه آنلاین فروش بلیط سفیران با دسترسی به پرواز چارتر داخلی و پرواز سیستمی داخلی برای شهرهایی نظیر تهران، کیش، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، تبریز و ... می توانید خرید بلیط چارتر داخلی و خرید بلیط سیستمی داخلی را با ارزانترین قیمت انجام دهید. همچنین در سامانه آنلاین سفیان پرداخت بلیط هواپیما داخلی شما با استفاده از کارت های شتاب به راحتی صورت می گیرد.

 

خرید بلیط هواپیما داخلی به صورت آنلاین

 

برای انتخاب و رزرو بلیط هواپیما داخلی شما میتوانید از سایت سفیران به صورت آنلاین استفاده نمایید. در این صورت شما این امکان را دارید که به مقایسه قیمت بلیط هواپیماهای مختلف و امکانات پرواز بپردازید و بدون اتلاف وقت ارزانترین بلیط هواپیما داخلی را به سادگی و از طریق کارت شتاب تنها با چند کلیک خریداری کنید.

همچنین. با استفاده از سیستم آنلاین سقیران می توانید به تمامی ایرلاین‌های ایران دسترسی داشته باشید و از برنامه پروازی این ایرلاین ها، بلیط خود را انتخاب کنید. برای خرید بلیط هواپیما داخلی کافی است که ابتدا شهر مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را وارد کنید تا لیست تمامی پروازها برای شما به نمایش در آید. در ادامه قیمت پروازها به ترتیب برای شما نمایان می شود و با وجود انواع فیلترها شامل نرخ‌های ویژه، نرخ‌های لحظه‌ای، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت و فرود و قیمت  همواره کار شما را برای انتخاب راحت تر می کند. از طریق این فیلترها می‌توانید پرواز مد نظر خود را به سادگی جستجو کنید و بهترین انتخاب را از میان پروازهای موجود داشته باشید. در آخرمیتوانید به راحتی و با یک کلیک خرید بلیط هواپیما داخلی خود را به صورت اینترنتی و از سامانه هوشمند و آنلاین سفیران خریداری کنید.

 

 

 بلیط هواپیما داخلی

 

 



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : triptravel

تعداد زیادی از افراد وجود دارد که به دلایل مختلفی اعم از کار، تفریح، تعطیلات و ... به کشور های خارجی سفر میکنند. دغدغه ی خرید بلیط هواپیما خارجی همیشه گریبان گیر این افراد است، اما باید به شما بگوییم که با سفیران دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید. آزانس هواپیمایی سفیران، با بیش از 30 سال تجربه خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی تجربه خرید بلیط هواپیمای خارجی را برای شما آسان میکند تا مسافران از خرید بلیط هواپیما خارجی نهایت لذت را ببرند.

 

رزرو بلیط هواپیما خارجی

 

فراموش نکنید که با سفیران همیشه ارزانترین نرح بلیط های هواپیما در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما با وارد شدن به سایت سفیران، قادر خواهید بود با چند کلیک ساده بلیط هواپیما خارجی خود را با کمترین قیمت خریداری نمایید. پس از ورود به قسمت رزرو بلیط هواپیما خارجی، مبدا و مقصد مورد نظرتان را در سایت وارد کنید و فیلتر های قیمت، ساعت پرواز، ایرلاین و ... را روی پرواز جستجو شده ی خود اعمال کنید و در نهایت بلیط صادر شده ی خود را همان لحظه مشاهده کنید. تیم پشتیبانی سفیران در تمامی مراحل خرید بلیط هواپیما خارجی  پس از خرید در کنار شما بوده و برای راهنمایی تان آماده به خدمت است.


خرید بلیط هواپیما خارجی سیستمی یا چارتری

 

 

اگر بلیط هواپیما خارجی خود را از نوع سیستمی بخرید، دیگر خیالتان از ثابت بودن نرخ بلیط راحت خواهد بود. علاوه بر آن بلیط هواپیمای سیستمی برای کودکان 2 تا 12 سال به صورت نیم بها محاسبه میشود. از دیگر مزایای بلیط هواپیما خارجی از نوع سیستمی میتوان به قابل استرداد بودن آن اشاره کرد، در شرایط کنسلی بلیط، شما تنها درصد کمی از مبلغ را به عنوان جریمه پرداخت خواهید کرد و مابقی پولتان را دریافت میکنید. با وجود تمام این ویژگی ها، باید اشاره داشت که قیمت بلیط هواپیما سیستمی همیشه از بلیط هواپیما چارتری بیشتر خواهد بود و اگر به هر دلیلی بلیط شما کنسل شود، هیچ گونه مبلغی به شما برگردانده نمیشود و بلیط شما سوخت خواهد شد.

 

 


کدام کلاس پروازی را انتخاب کنیم؟

 

شما با خرید بلیط هواپیمایی خارجی از ایرلاین های برتر مانند امارات، قطر، ترکیش، لوفتهازا، اطلس، گلوبال، پگاسوس و ... میتوانید هر کلاس پروازی که در نظر دارید را انتخاب نمایید. اگر میخواهید کمتر هزینه کنید به شما کلاس پروازی اکونومی را پیشنهاد میکنیم که معمولا برای سفر های تفریحی انتخاب میشوند. کلاس پروازی بیزنس، خدمات بیشتری را به مسافر ارائه میدهد و در آخر هم کلاس پروازی فرست کلاس است که امکانات بسیار بیشتری را شامل میشود و قیمت آن هم بیشتر از بیزنس است.

 

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما خارجی

 

 

به شما توصیه میکنیم که زود تر از تاریخ رفت بلیط هواپیما خارجی خود را خریداری نمایید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید آن است که شرکت های هواپیمایی در 60 روز پیش از زمان پرواز هیچ گونه تخفیفی روی بلیط های خود ندارند، پس در این زمان از خرید بلیط هواپیما خارجی خودداری کنید. علاوه بر این ها، بهتر است که در زمان های متفاوت قیمت پرواز ها را بررسی نمایید تا بتوانید ارزان ترین بلیط هواپیما خارجی را خریداری نمایید. اگر تصمیم دارید به کشوری سفر کنید که میدانید تعطیلی رسمی آنها روز شنبه و یکشنبه است، بلیط هواپیمای خارجی خود را در روز چهارشنبه که قیمت کمتری دارد خریداری نمایید. در صورتی که میخواهید بلیط هواپیما خارجی با قیمت ارزانتری را پیدا کنید و زمان سفر برایتان اهمیت چندانی ندارد، به شما توصیه میکنیم که در ایام تعطیل که پیک سفر مسافران است بلیط هواپیما خارجی خود را خریداری ننمایید.

 

 

چه میزان باری در سفر های خارجی

 

 

اگر قصد سفر خارجی دارید، پیش ار خرید بلیط هواپیما خارجی خود از میزان بار مجازی که میتوانید با خود به همراه داشته باشید مطمئن شوید. مقدار بار مجاز در پرواز به عوامل مختلفی مثل ایرلاین و کلاس پروازی شما بستگی دارد. اما به طور کلی و بر اساس قوانین بیت المللی یک مسافر میتواند حداکثر 30 کیلوگرم بار را به خود به همراه داشته باشد که این میزان بار در قسمت بار هواپیما قرار میگیرد. علاوه بر آن هر مسافر میتواند حداکثر 7 کیلوگرم هم با خود در قسمت کابین هواپیما به همراه داشته باشد. 

 

 

خرید بلیط هواپیمای خارجی



:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()