بهترین نقاط اروپا برای غواصی
نوشته شده توسط : triptravel

اگر غواص هستید ، ممکن است از قبل بدانید که اروپا دارای محبوب ترین مکان های غواصی در جهان است. این مکانها نه تنها به دلیل وجود آبزیان عجیب و غریب مشهور هستند ، بلکه شما قادر خواهید بود که در این مکان ها نیز در مورد کشتی های غرق شده قدیمی کاوش کنید. این مکانهای غواصی کاملاً غیرمعمول هستند زیرا کشتی های غرق شده متعلق به برخی از جنگ ها و نبردهای مهم تاریخ جهان هستند. اگر یک فرد ماجراجو باشید ، در هنگام غواصی در اروپا اوقات خوبی را سپری خواهید کرد زیرا کاوش در کشتی های غرق شده ، فیلم هایی مانند دزدان دریایی کارائیب یا کشتی تایتانیک را به شما یادآوری می کند. برای اینکه بتوانید تجربه غواصی فوق العاده را پشت سر بگذارید ، ما لیستی از برترین نقاط غواصی در اروپا را برایتان تهیه کرده ایم. نقاطی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و آماده بازدید از مکان های دریایی عجیب و غریب شوید!کشورهای ذکر شده در این لیست بسیار معروف هستند و برای یافتن  مربی غواصی در آنجا هیچ مشکلی نخواهید داشت. چندین حرفه ای برای غواصی در این مکان ها خدمات ارائه می دهند. اگر شما یک غواص با تجربه هستید ، می توانید خودتان با گرفتن اجازه از مقامات محلی به این فعالیت ها بپردازید. به این لیست از بهترین نقاط برای غواصی در اروپا نگاهی بیندازید. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

کرواسی

کرواسی یکی از مشهورترین مکانهای غواصی در اروپا است زیرا محل غرق شدن یکی از معروف ترین هواپیما ها است. این نقطه جایی است که هواپیمای USAAF B-17G سقوط کرده است. این حادثه در جنگ جهانی دوم  رخ داده است . جالبتر اینکه خدمه از طریق موتور از هواپیما موفق به فرار شدند.از آنجا که لاشه هواپیما 236 فوت زیر سطح آب قرار دارد. بسیاری از غواصان متخصص برای بازدید از ناو هواپیمابر و عکاسی از این محل بازدید می کنند. این محل در منطقه دوبنیک کرواسی واقع شده است. بهترین زمان سفر به کرواسی برای غواصی بین آوریل تا نوامبر است.

 

مالت

مجمع الجزایر مالت یکی از محبوب ترین نقاط غواصی در جهان است. نه تنها زندگی دریایی در زیر آب خارق العاده است ، بلکه مکانی است که در آن مناطق شگفت انگیزی برای کشف کردن وجود خواهد داشت . اینها پدیده های عظیمی هستند و هر دو در جزیره گزو مالت قرار دارند.اگر از علاقه مندان به ماجراجویی هستید ، باید به دیدار پنجره لاجورد در گزو بروید ، این پدیده در واقع یک سوراخ آبی است که درون یک پنجره قرار دارد و در حقیقت یک غار است که توسط سنگ های آهکی تشکیل شده است. برای رسیدن به ویرانه ها باید مسافت طولانی را طی کنید. جدا از اکتشافات هیجان انگیز ، از زندگی آبزیان فراوان گزو نیز شگفت زده خواهید شد.

 

نروژ

منطقه آندنس در نروژ در میان غواصان در سراسر جهان بسیار محبوب است زیرا این مکان در زمستان خانه تعداد زیادی از نهنگ های قاتل است. آنها معمولاً در ماه های پایانی  سال ظاهر می شوند زیرا به آبهای کم عمق مهاجرت می کنند. اگرچه برای دیدن اجمالی این جانوران باشکوه مجبور نیستید مسافت قابل توجهی را در زیر آب طی کنید ، اما باید موقعیت مناسبی داشته باشید زیرا باید چندین بار از قایق سوار و پیاده شوید. حتی ممکن است فرصتی برای مواجهه با این حیوانات نداشته باشید ، ولی بازهم ارزش امتحان کردن را دارد - بهترین زمان سفر به نروژ برای غواصی از اکتبر تا ژانویه می باشد.

 

ایسلند

شکاف سیلفرا در ایسلند بهشت ​​ غواصان جهان است. اگر به آنجا سفر کنید ، می توانید بین دو قاره شیرجه بزنید و شنا کنید . چون صفحات قاره ای در زیر آب این منطقه واقع شده اند. به همین دلیل این مکان در میان غواصان کاملاً مشهور است. برای رسیدن به این نقطه باید مسافت 330 فوتی زیر آب را طی کنید. از آنجا که صفحات این قسمت مربوط به آمریکای شمالی و اروپا است ، شما قادر خواهید بود بسیاری از زندگی های دریایی را در زیر آب کشف کنید. ایسلند نقاط غواصی دیگری نیز دارد که هر ساله علاقه مندان به ماجراجویی به طور گسترده از آنها بازدید می کنند.

 

سوئیس

رودخانه ورزاسکا ، واقع در سوئیس ، یکی از معروف ترین مکان های غواصی در جهان است. اگرچه این مکان در واقع داخل یک رودخانه واقع شده است ، اما جریان های شدید باعث می شود که غواصان نتوانند سفر کاملی را انجام دهند. برای شرکت در فعالیت در سوئیس باید یک غواص باتجربه باشید. وقتی بعد از غواصی به زیر آب رسیدید ، از دیدن گرانیت تمیز و صاف که این مکان را به زیبایی تزئین کرده است ، شگفت زده خواهید شد. از آنجا که عمق این ناحیه زیاد نیست ، نور خورشید در زیر آب به خوبی قابل رویت خواهد بود.

 

اسپانیا

جزایر قناری در اسپانیا یکی از مکانهایی است که بیشتر مسافران برای غواصی در اروپا از آنجا بازدید می کنند. زندگی دریایی این نقطه نه تنها منحصر به فرد و شگفت آور است ، بلکه آب شفاف و روشن آن باعث راحتی بیشتر در مشاهده موجودات زیبای دریایی می شود. شما در این ناحیه می توانید ، موجودات دریایی و تخته سنگهای آتشفشان واقع در زیر آب را نیز کشف کنید. اگر خوش شانس باشید ، ممکن است با موجودات دریایی باشکوهی مانند مارماهی ، هشت پا ، لاک پشت دریایی ، کوسه و بسیاری دیگر روبرو شوید. علاوه بر این ، خود این جزیره بسیار مسحورکننده و زیبا است و بیشتر گردشگران ترجیح می دهند برای گشت و گذار در این جزیره از آنجا دیدن کنند.

 

بهترین نقاط اروپا برای غواصی





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: