جشنواره های آفریقای جنوبی
نوشته شده توسط : triptravel

صدای طبل ، گیتار ، و پیانو ، و عطر و طعم غذای تازه ،  گپ و گفت در میان دوستان ،  همه درجشنواره های آفریقای جنوبی، مانند دور هم جمع شدن یک خانواده است. با حضور همه آدم ها در خیابان ها برای لذت بردن از اجرای هنرمندان بین المللی. این جشنواره ها همیشه، البته در تاریخ های مشخص شده در آفریقای  جنوبی برگزار می شود ، جشنواره های موسیقی در آفریقای جنوبی و همچنین جشنواره های سنتی آفریقای جنوبی را می توانید همه جا بیابید. در سفر به آفریقای جنوبی شما می توانید در برخی از بهترین جشنواره های هنری ، جاز ، آشپزی و خانوادگی جهان شرکت کنید. درادامه برخی از جالب ترین رویدادهای این کشور را را برایتان ذکر خواهیم کرد. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

جشنواره ملی هنر

از میان جشنواره های هنری آفریقای جنوبی ، جشنواره ملی هنر برجسته ترین آنهاست . این مراسم که به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی های هنرمندان از سراسر جهان مشهور است ، یکی از بهترین رویدادها در این کشور است که در بازه زمانی ژوئن تا ژوئیه برگزار می شود . بدون هیچ محدودیتی قانونی ، برخی از باورنکردنی ترین قطعات هنری را در اینجا مشاهده خواهید کرد.

 

جشنواره جاز کیپ تاون

رویدادی که نیازی به معرفی ندارد ، جشنواره جاز کیپ تاون یکی از معتبرترین جشنواره های موسیقی جاز در آفریقای جنوبی و جهان است. این چهارمین جشنواره بزرگ جاز در جهان است و نوازندگان از سراسر جهان گرد هم می آیند و بهترین های این سبک موسیقی را به ارمغان می آورند. زمان برگزاری این رویداد معمولا ماه مارس است.

 

 کارناوال سالانه کیپ تان

کارناوال کیپ تان مینسترال که به عنوان (Kaapse Klopse) نیز شناخته می شود در میان 10 جشنواره برتر آفریقای جنوبی قرار دارد و هر ساله در ماه ابتدای سال میلادی برگزار می شود . بیش از 10 هزار شهروند (معروف به خرچنگ ها) برای جشن به خیابان ها می آیند و با لباس ها ، چترها ، انواع آلات موسیقی و البته آوازهای سنتی منظره زیبایی به پا می کنند.

 

جشنواره گیلاس فیکسبورگ

جشنواره گیلاس فیکسبورگ به عنوان قدیمی ترین جشنواره محصولات کشاورزی آفریقای جنوبی مشهور است. این رویداد به غیر از مسابقات رونمایی از محصولات شامل:  تورهای گیلاس ، ماراتن ، نمایشگاه و موارد دیگر را نیز شامل می شود. دکه های غذا و نوشیدنی ، همراه با بازی نیز از جاذبه های این جشنواره هستند. این جشنواره هرساله در نوامبر برگزا می شود.

 

جشنواره پنیر آفریقای جنوبی

جشنواره پنیر آفریقای جنوبی از بهترین رویدادهای آفریقای جنوبی ، بهترین فرصت برای نمایش استعدادهای متخصصان آشپزی است که هر سال در ماه آوریل برگزار می شود. آشپزهای مشهور و همچنین افراد مبتدی زیادی در این جشنواره شرکت می کنند. اما تنها ستاره این جشنواره پنیر است.

 

جشنواره نهنگ هرمانوس

جشنواره نهنگ هرمانوس که یکی از اولین و احتمالاً تنها جشنواره بوم گردی آفریقای جنوبی است ، در مورد اقیانوس و ساکنان باشکوه آن است که در ماه سپتامبر برگزار می شود. سپتامبر بهترین زمان برای تماشای شکوه نهنگ ها است ، نهنگ های معروف جنوبی نمایش خیره کننده ای در این زمان از سال ارائه می دهند.

 

جشنواره زیتون پرنس آلبرت

از میان جشنواره های آشپزی که در آفریقای جنوبی برگزار می شود ، جشنواره زیتون پرنس آلبرت رویدادی خاص تر است. در واقع این یک سمت هرساله است که به نوعی ادای احترام به محصولات شگفت انگیز دره های رشته کوه سوارتبرگ محسوب می شود ، این جشنواره یک مسابقه در میان مردم محلی است که بهترین غرفه مواد غذایی را دارند!

 

جشنواره موسیقی اسپلشی فن

از بین تمام رویدادهای لیست جشنواره های موسیقی در آفریقای جنوبی ، جشنواره موسیقی Splashy Fen طولانی ترین جشنواره است. با اجرای هنرمندان بر روی صحنه ، این رویداد همچنین شامل موارد دیگر مانند غرفه های صنایع دستی ، چرخ دستی های غذا و سایر رویدادها برای کودکان نیز می باشد. این جشنواره هرساله در شهر آنبرگ و در ماه آوریل برگزار می شود.

 

جشنواره رقص نی رویال

رقص رویال نی که با نام (Umkhosi Mhlanga) نیز شناخته می شود توسط دختران از سراسر کشور اجرا می شود. از آنجا که این یک رقص سلطنتی است ، برخی از قوانین سختگیرانه ای نیز در آن وجود دارد. در حالی که اخیراً برخی از آداب و رسوم تغییر کرده است ، اما حداقل لباس پوشیدن و رقص سنتی است که همچنان پابرجاست! این جشنواره منطقه نوگوما و در ماه سپتامبر برگزار می شود.

 

جشنواره هنرهای زنده ژوهانسبورگ

یکی دیگر از جشنواره های مهم در آفریقای جنوبی جشنواره (Arts Alive) است. این جشنواره 4 روزه که ترکیبی از بهترین هنرها ، صنایع دستی ، رقص ، موسیقی و تئاتر است ، فقط نگاهی اجمالی به گنجینه هنری است که در کشور وجود دارد. این جشنواره پرطرفدار در ماه سپتامبر در پایتخت برگزار می شود.

 

جشنواره های آفریقای جنوبی





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: