هتل های عجیب دنیا
نوشته شده توسط : triptravel

در دنیای امروز تقریبا همه گردشگران ترجیح می دهند برای اقامت و مقصدشان ، مکان ها و هتل های معمول و همیشگی که قبلا توسط خودشان یا دیگران انتخاب شده است را امتحان کنند. آنها ریسک اقامت در مکان های غیرمعمول را نمی پذیرند. اما باید بدانیم که فرصت زندگی کوتاه تر از آن است که ما بتوانیم چیزهای عجیب را نیز امتحان کنیم. پس اگر مایل به تجربه هیجان بیشتر در سفرهایتان هستید با ما همراه باشید تا عجیب ترین و غیرمعمول ترین هتل ها را برای اقامت متفاوت به ما معرفی کنیم. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید..

 

هتل کاکسلاتانن فنلاند

این هتل تجربه ای بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد. در واقع این یک هتل نیست، بلکه اقامتگاه هایی است در اتقاق هایی به شکل گلدان و دارای بزرگترین سونا طبیعی در جهان است.  این اتاق ها (ایگلو) از شیشه حرارتی بسیار قوی ساخته می شود و میهمانان را در شرایط سخت آب و هوایی قطب شمال گرم نگه می دارد. همه اتاق ها دارای امکانات لوکس و توالت خصوصی هستند. Kakslauttanen دارای 4 رستوران است که 2 رستوران آن در یک کلبه سنتی قرار گرفته است. در هر رستوران غذاهای مخصوص محلی (لاپلاندی) مانند گوزن شمالی و ماهی آزاد کبابی سرو می شود. سونا دودی این هتل حتی دارای رستوران اختصاصی خود به نام Savusauna است که آن را به یکی از بهترین هتل ها در لاپلند نیز تبدیل کرده است .

 

هتل ریلبوردآمریکا

این استراحتگاه متفاوت به عنوان یکی از بی نظیرترین محل های اقامت انتخاب شده است ، همزمان لذت سرو صبحانه روستایی در شمال کالیفرنیا شما را به قرن ها قبل بازمی گرداند . در این هتل منحصربفرد ، شما می توانید در یکی از نه کابین که پر از امکانات گوناگون است اقامت داشته باشید . تم این هتل این حس را به شما القا می کند که شما در قطاری هستید که در حال حرکت از کنار یک اسکله است . این هتل در ساحل دریاچه کلر در کالیفرنیای شمالی واقع شده است.

 

هتل اوبروی هلند

این هتل در ساحل دریاچه پیچولا و در نزدیکی شکارگاه ماهارانا قرار گرفته است. پنجاه هکتار بنای مجلل  که شامل یک باغ وحش بیست هکتاری همراه با نمونه های حیات وحش گوزن ها و گرازها وحشی است ، واقع شده است . هتل ابروی مناظر چشمگیری از باغ های سرسبز و دریاچه زیبای پیچولا را به شما ارائه می دهد. طرح منحصربفرد هتل از گنبدها و راهروهای بهم پیوسته، منعکس کننده یک کاخ مجلل و قدیمی است که شامل هفت دریاچه است که با کانال به هم متصل شده اند.

 

هتل کنراد (هیلتون) مالدیو

این هتل را می توان خانه کوسه ها ، نهنگ ها ، عروس دریایی ، دلفین ها و لاک پشت ها نامید ، که انسان ها در آن قلمرو هتلی شگفت انگیز ساخته اند. هتل کنراد در مجاورت دو جزیره نزدیک به هم در کشور مالدیو قرار دارد و شما با 30 دقیقه پرواز با هواپیمای دریایی به آنجا می رسید. دوازده رستوران از جمله رستوران آندرسا ، بار پنیر همراه با 101 نوع پنیر برتر جهان و بسیار موارد دیگر را می توانید در این هتل بیابید. سالن های ماساژ ، جکوزی و استخرهای لوکس این هتل از جاذبه های مهم این هتل لوکس هستند که باید آن را تجربه کنید.

 

هتل هواپیما کاستاریکا

این هتل جالب، ساخته شده از چارچوب هواپیمای بوئینگ 727 است که در سال 1965 مرمت شده و برای کاربری هتل استفاده می شود . این هتل منحصربفرد در گذشته خود یک هواپیمای مسافربری در خطوط هوایی آفریقای جنوبی و کلمبیا بوده است . این هواپیمای کاملاً مجهز با اتاق های دو تخته و مجلل در میان جنگل از مهمانان خود پذیرایی می کند.

 

هتل سالا سیلورمین سوئد

تجربه اقامت در اتاق های تاریک و تقریبا ترسناک در عمیق ترین هتل جهان می تواند بسیار متفاوت باشد . مهمانان می توانند 155 متر زیر زمین در یک هتل شگفت انگیز اقامت داشته باشند. کاربری این هتل در گذشته معدن ذغال سنگ بوده است و امروزه به این شکل درآمده است.

 

هتل غار کلبک ترکیه

کلبک یک هتل غاری شکل ، درست در قلب دهکده قدیمی و تاریخی گورمه ، با چشم اندازهای تماشایی به سمت اوچیسار و کاووسین در ترکیه می باشد.یک اقامت متفاوت در روستایی ترین نقطه کشور ترکیه را می توانید در هتل غار کلبک ترکیه تجربه کنید.

هتل های عجیب دنیا





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: