معروف ترین هتل های دنیا
نوشته شده توسط : triptravel

در دنیای امروز که صنعت گردشگری با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است ، نقش هتل ها در این پیشرفت فراتر از یک اقامتگاه شده است. چراکه گاهی اوقات در برخی نقاط دنیا هتل هایی وجود دارد که تمامی نیازهای یک گردشگر را تامین خواهد کرد. حتی برخی هتل ها به قدری بزرگ و گسترده هستند که از لحاظ امکانات با یک شهرک کوچک قابل مقایسه می باشند. قصد داریم چند هتل معروف و بزرگ را به شما معرفی کنیم. ممکن است شما قبلاً نام این هتل های معروف را با شنیده باشید ، اما آیا می دانید چرا آنها معروف هستند؟ پس در ادامه همراه ما باشید تا از جزئیات آنها اطلاع پیدا کنید و دلیل معروفیت آنها را بدانید. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

برج العرب دبی

یکی از مشهورترین هتل های جهان ، برج العرب است که همچنین نماد شهر دبی می باشد. سومین هتل بلند روی زمین ، در جزیره کوچک در کنار ساحل شهر دبی قرار دارد و مانند یک بادبان کشتی غول پیکر ساخته شده است. این هتل با ارتفاع بیش از 300 متر، دارای استخرهایی با چشم انداز بی نهایت و مشرف به خلیج فارس است . همچنین این بنای عظیم دارای 9 رستوران لوکس و جکوزی هایی است که می توانید غذای خود را در کنا آن میل کنید. اگر به اندازه کافی ولخرج باشید ، میتوانید در مدت اقامتتان برای حمل و نقل از هلیکوپتر خصوصی در بام این هتل نیز استفاده نمایید.

هتل پلازا نیویورک

مشهورترین هتل نیویورک یک بنای قدیمی می باشد و به سبک معماری فرانسوی ساخته شده است که در مجاورت سنترال پارک شهر نیویورک واقع شده است. این هتل مجلل در سال 1907 افتتاح شد و به سرعت به عنوان "بزرگترین هتل جهان" لقب گرفت. هتل پلازا  بعنوان مکان فیلمبرداری برای فیلم های کلاسیک مانند آلفرد هیچکاک و حتی فیلم های با ژانر کمدی مانند تنها در خانه 2 انتخاب شده است و مکانی جذاب برای سینماگران حتی برای اقامتشان نیز است. این هتل یک اتاق تماما صورتی دارد که بر اساس یک کتاب کودک طراحی شده است و در آمریکا بسیار معروف است. همچنین هتل پلازا میزبان برخی از مشهورترین موسیقیدان های قرن بیستم  از  جمله مایلز دیویس حتی پگی لی بوده است. یکی از نکات بارز راجع به این هتل، رعایت آداب و سنت مهمان نوازی براساس رسوم قدیمی این هتل است که از گذشته تا به امروز بدون تغییر مانده است.

هتل مارینا بای سندز سنگاپور

مارینا بای سندز هتلی لوکس و بزرگ است که به دلیل چشم انداز بی نظیر استخری که در پشت بام قرار دارد مورد توجه قرار گرفته است. یکی از نکات جالب توجه این استخر این است که سه ساختمان هتل را به هم وصل می کند و مشرف به خلیج مارینا است. شما برای استفاده از این استخر شگفت انگیز باید مهمان این هتل باشید، اما جالب است بدانید که قیمت پایه اتاق های این هتل به طرز شگفت انگیزی معقول میباشد. مارینا بای ساندز در سال 2011 افتتاح شد. یکی از حواشی این هتل اقامت رهبر کره شمالی در سال 2018 در یکی از سوئیت های مجلل این هتل بوده است.

هتل آتلانتیس باهاما

هتل آتلانتیس یک تفریحگاه به تمام معناست. اگر در این هتل اقامت داشته باشید قطعا برای تفریح کردن وقت کم خواهید آورد. این هتل در اطراف جزیره بهشت شهر ناسائو ساخته شده است و به یک دلیل بسیار معروف می باشد که آن هم داشتن بزرگترین زیستگاه روباز موجودات دریایی در جهان است. ساختمان معروف این هتل بنام برج رویال است که اقتباس گرفته از الهه آبی باستان میباشد. در این هتل هر نوع تفریحات آبی قابل مشاهده است ، وجود 11 استخر مجهز و 141 هکتار مساحت آبی برای مشاهده گونه های دریایی کم یاب از جمله کوسه های سواحل باهاماس.

هتل مامونیا مراکش

هتل مامونیا در مراکش ، بهترین هتل در آفریقا و بهترین هتل شهری در جهان است. این هتل در سال ۱۹۲۳ ساخته شده است و ترکیبی شگفت انگیز از طراحی عربی و اروپایی در آن نمایان است. یکی از دلایل معروفیت این هتل برگزاری ملاقات بین فرانکلین روزولت و وینستون چرچیل در بین جنگ جهانی دوم است. همچنین این هتل میزبان فیلمبرداری از فیلم مردی که زیاد میدانست اثر هیچکاک نیز بوده است. یکی دیگر از شاخصه های این هتل این است که افراد معروفی چون چارلی چاپلین در آن اقامت داشته اند. این هتل در مرکز شهر واقع شده و نزدیک به مکان های دیدنی و تاریخی چون بازار سنتی ، مسجد کوتوبیا و کاخ باهیا می باشد. استخرها ، رستوران های سنتی و مجلل و اسپاها در این هتل یکی از شاخصه های بارز آن است.

هتل براندو تاهیتی

هتل براندو یکی از لوکس ترین هتل های دنیا می باشد که در جزیره ای خصوصی در تاهیتی واقع شده است . هتل براندو به افتخار بازیگر معروف مارلون براندو که پس از فیلمبرداری یکی از فیلم هایش در آنجا این جزیره را خریداری نمود ، نامگذاری شده است. این هتل دارای ویلاهای خصوصی در کنار دریا می باشد و تنها راه دسترسی به این هتل و جزیره استفاده از هلیکوپتر یا جت شخصی میباشد ، که حدودا 20 دقیقه با شهر فاصله دارد.

معروف ترین هتل های دنیا

 





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: