ملزومات سفر برای سفرهای زمستانی
نوشته شده توسط : triptravel

بادهای شدید و سرمای زمستان دشمن شما نیستند ، بلکه شما می توانید با در اختیار داشتن این موراد ضروری از هر مسافرت زمستانی لذت ببرید! مسافرت در زمستان کاملاً عالی به نظر می رسد تا زمانی که متوجه شوید که نه تنها با دمای سرد و وزش باد شدید بلکه در بعضی موارد با شرایط سخت آب و هوایی مانند باران و بارش شدید برف روبرو خواهید شد! زمستان در مناطق مختلف جهان متفاوت است. در حالی که برخی مناطق در زمستان ها آب و هوای مطبوع و خنکی دارد ، برخی مناطق دیگر بسیار سرد و حتی خطرناک هستند. بنابراین مهم است که هنگام سفرهای زمستانی خود کاملا آماده باشید. اما به جزئیات فکر نکنید ، چون ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. با این رعایت موارد ضروری سفر زمستانی ترس و تردیدهای خود را برطرف کنید و آماده باشید تا از سفر خود لذت ببرید! برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

لوازم پزشکی

انواع بیماری ها ممکن است در مسافرت های زمستانی شما را در کمین خود قرار دهند بنابراین مطمئن شوید که برای آنها آماده هستید! یکی از نگرانی های معمول ، سرفه های مداوم ناشی از هوای خشک و آلوده است. شربت سرفه راه حلی است که شما برای رفع آن نیاز دارید. شربت های سرفه امروزه در کیسه های مسافرتی و نسخه های بدون قند نیز عرضه می شوند! بسته بندی و حمل و نقل کیسه های مسافرتی بسیار راحت است و حتی در کیف شما نیز جا می شود.برخی از داروهای دیگری که باید برای زمستان در نظر داشته باشید ، مواردی مانند داروی آنفولانزا یا تب بر است ، زیرا در زمستان سرما خوردن امری رایج است. همچنین باید به کمک داروهای ضد حساسیت کمک کنید تا از گرفتگی بینی جلوگیری شود . همچنین اگر مستعد دردهای مزمن در بدنتان هستید ، بهتر است برخی از داروهای تسکین دهنده درد را نیز همراه داشته باشید ، زیرا هوای سرد گاهی اوقات باعث بدتر شدن چنین شرایطی می شود.

 

چراغ قوه

در طول زمستان روزها کوتاه و شبها طولانی هستند بنابراین هوا خیلی زود تاریک می شود. به طور معمول ، فقط 9 روز تابش خورشید در زمستان و را تجربه خواهید کرد. در حالی که اکثر شهرها مجهز به روشنایی هستند ، اما ممکن است گاهی اوقات در اطراف شهرها نور کافی وجود نداشته باشد. این امر به ویژه اگر در مکانهایی مانند یک روستا هستید ، بیشتر صدق می کند.از این رو چراغ قوه بسیار ضروری است ، به ویژه هنگامی که در کوهستان هستید یا در اطراف جنگل ها کمپ می زنید! ممکن است فکر کنید که می توانید به راحتی از تلفن خود به عنوان یک چراغ قوه استفاده کنید ، اما باتری تلفن های همراه معمولا در زمستان به سرعت تخلیه می شود .

 

ضد آفتاب

شاید تعجب کنید ، اما برخی مطالعات نشان می دهد که تابش یو  وی (UV) در فصل زمستان قوی تر است. با وجود هوای سرد ، تابش خورشید همچنان ادامه دارد و پرتوهای ماورای بنفش همچنان پوست شما را آزار می دهند. در واقع ، اشعه ماورا بنفش که در زمستان به ما برخورد می کند ، نفوذ بیشتری نسبت به تابستان دارد. علاوه بر این ، ممکن است شما شگفت زده شوید اگر که بفهمید آفتاب سوختگی در این زمان از سال یک اتفاق معمول است. بنابراین ، استفاده از ضد آفتاب در زمستان کاملاً ضروری است!

 

کفش های زمستانی (بوت)

برخی افراد ممکن است به شما بگویند از پوشیدن کفش های زمستانی صرف نظر کنید و برای گرم نگه داشتن پاهایتان جوراب های ضخیم بپوشید. البته که جوراب های ضخیم می توانند پاهای شما را گرم نگه دارند ، اما کار چکمه  را انجام نمی دهد که خشک نگه داشتن پاها است . اغلب هوای سرد نیست که روی پاهای شما تأثیر می گذارد بلکه رطوبت حاصل از برف است که این کار می کند.

 

کیسه های آب گرم

بدن هر انسانی به شکل های متفاوت آفریده شده است. برخی از آنها در برابر سرما مقاومت بیشتری نسبت به سایرین دارند. و همچنین عواملی مانند رژیم غذایی و نوع بدن نیز متفاوت است. اگر شما نوعی از افرادی هستید که به راحتی سرما می خورید و نمی توانید سرما را تحمل کنند ، قطعاً باید چند کیسه آب گرم به همراه داشته باشید. کیسه های آب گرم به شما کمک می کند تا وقتی بیرون از خانه هستید و در سرمای شدید مانده اید ، گرم بمانید.

 

فلاسک های مسافرتی

نوشیدنی گرم در ماه های سرد زمستان یک نعمت است. اگر در سفرهای جاده ای باشید ، دستیابی به آنها کمی مشکل خواهد بود بنابراین این زمانی است که باید از یک فلاسک استفاده کنید. آنها در اشکال و اندازه های مختلفی در بازار هستند و حتی شما می توانید یکی از آنها را که جای کمتری میگیرد به راحتی در کیف خو قرار دهید. شما می توانید از آنها برای نگهداری نوشیدنی های گرم استفاده کنید تا در طول سفر بدنتان را گرم و سرحال نگه دارید. متناوباً ، می توانید از آن برای ذخیره آب گرم و برای موارد دیگر مانند گرم نگه داشتن در مواقع اضطراری استفاده کنید.

 

پاور بانک

مشکل دیگری که ممکن است هنگام زمستان و در مسافرت با آن روبرو شوید این است که باتری های موبایل شما به سرعت خالی شوند ، زیرا باتری وسایل الکترونیکی در هوای سرد با سرعت بیشتری خالی می شوند. این به این دلیل است که سرما باعث کاهش سرعت واکنش های شیمیایی در باتری می شود و در نتیجه باعث خالی شدن شارژ باتری می شود. بنابراین همراه داشتن پاوربانک در فصل زمستان یک اصل مهم و ضروری به شمار می رود. برای طولانی تر شدن نگهداری شارژ باتری موبایل ، تلفن خود را در جای گرم مانند جیب های داخلی کت یا کیف خود نگه بدارید.

ملزومات سفر برای سفرهای زمستانی

 





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: